Nabídka delegátské práce pro cizince – studenty, žijící v ČR

Nabídka delegátské práce pro cizince - studenty, žijící v ČR
16. 6. 2015
Dušan Brodský

Nabídka pro delegáta doprovázejícího dětskou uměleckou skupinu z Turecka:
Delegát/ka – doprovodu festivalových skupin z Turecka

Brigáda v eventové agentuře pro studenty a aktivní mladé lidi se znalostmi – turečtina

Získáte zkušenosti z multikulturního prostředí, procestujete nová místa během festivalu, stanete se součástí Mezinárodní akce, a získáte spoustu zkušenosti z cestovního ruchu.

Požadujeme: znalost turečtiny. Vysokou míru zodpovědností a samostatností, odolnost vůči stresu, schopnost rychle reagovat, dobrou orientaci a schopnost pracovat s mapou, přátelskou a komunikativní povahu. Zájem o kulturu a práci s lidmi.
Nabízíme: Ubytování, strava, vstup na prohlídky je pro vás zdarma.
Jízdenky na koncerty proplácíme, pracovní telefonáty též.

 

Možnost navázaní stále spolupráce (pořádáme 22 festivalů ročně). Možnost cestovat, pracovat v mezinárodním prostředí. Dana stáž muže se započítat, jako odborná praxe pro studenty VŠ!

Delegát bude mít finanční ohodnocení a prémie, pokud vše proběhne bez problémů.
Platová nabídka: 475,-/1 den + v případě spokojenosti prémie ve výši 200,-/1 den

Typ smlouvy: Dohoda

Vaším úkolem je kontrolovat program aby skupina byla všude včas, kontrolovat ubytování, stravování, je třeba být po celou dobu festivalu se skupinou.
Delegát také řeší technické dotazy na hotelu nebo v restauraci.
V průběhu soutěžní přehlídky a koncertů má každý delegát za úkol kontrolovat pořádek a pomáhat s koordinací prací spojených s koncertem.
Termín: 11.7. 2015 – 18.7. 2015
Plánovaná cesta: Jižní Čechy (České Budějovice, Třeboň, Český Krumlov) a Itálie (Benátky, Rimini)

 

Obecná nabídka (každý delegát začíná stáží, kde se zaučuje):
Delegát/ka – doprovodu festivalových skupin se znalostí ruštiny, angličtiny a turečtiny

Stáž/ brigáda v eventové agentuře pro studenty a aktivní mladé lidi se znalostí ruštiny, angličtiny a turečtiny
Získáte zkušenosti z multikulturního prostředí, procestujete nová místa během festivalu, stanete se součástí Mezinárodní akce, a získáte spoustu zkušenosti z cestovního ruchu.
Požadujeme: znalost ruštiny, češtiny a angličtiny, turečtiny. Vysokou míru zodpovědnosti a samostatnosti, odolnost vůči stresu, schopnost rychle reagovat, dobrou orientaci a schopnost pracovat s mapou, přátelskou a komunikativní povahu. Zájem o kulturu a práci s lidmi.
Nabízíme:

Ubytování, strava, vstup na prohlídky zdarma.

Jízdenky na veřejnou dopravu proplácíme, pracovní telefonáty též.
Možnost navázaní stále spolupráce (pořádáme 22 festivalů ročně). Možnost cestovat, pracovat v mezinárodním prostředí. Daná stáž se může započítat, jako odborná praxe pro studenty VŠ!
Naplň stáže: První termín 11.7. – 18.7. 2015 je formou školení bez finančního ohodnocení, je to seznámení s prací na festivalu.
Na dalším termínu 15.8 – 24. 8. bude mít delegát finanční ohodnocení a prémie, pokud vše proběhne bez problémů.
Pokud budete pracovat na prvním zkušebním festivalu velice dobře, na další festival už budete mít vlastní skupinu s platem + vyšší prémie.
Vaším úkolem je kontrolovat program tak, aby skupina byla všude včas, kontrolovat ubytování, stravování, je třeba být po celou dobu festivalu se skupinou.
Delegát také řeší technické dotazy na hotelu nebo v restauraci.
V průběhu soutěžní přehlídky a koncertů každý delegát má za úkol kontrolovat pořádek a pomáhat s koordinací prací spojených s koncertem.
Další termíny a místo pracovní stáže/brigády:
Červenec –srpen 2015 ( Jižní Čechy, Itálie – Rimini)
27.10 – 6.11.2015(Teplice, Praha, Drážďany, Belin, Paříž)
3.01. – 15.01.2016 (Teplice, Praha, Drážďany, Belin, Paříž)
27.03-02.04.2016 (Teplice, Praha, Drážďany, Belin, Paříž)
1.05- 6.05.2016(Teplice, Praha, Drážďany, Belin, Paříž)

 
Kontaktní osoba:

Eva Čechurová
Assistant Director
World of Youth
Tel: +420 281 017 266
Fax: +420 281 017 267
GSM: +420 608 889 985
http://www.forum-festival.com
http://www.forum-festival.com/en/gallery

 

Podobné příspěvky

Zobrazit všechny aktuality