Bezplatná a anonymní telefonická krizová pomoc pro seniory, pečující o seniory a osoby v krizi.
Zavolejte nám, nebo také můžete napsat na e-mail. Váš dotaz zodpovíme do tří pracovních dní. Denně od 8 – 20.
NEJČASTĚJŠÍ TÉMATA HOVORŮ
- Samota, životní ztráty
- Hledání cest k překonávání překážek
- Omezená pohyblivost či soběstačnost
- Vážná nemoc
- Ztráta zaměstnání, finanční tíseň
- Péče o seniora v rodině, demence
- Domácí násilí, šikana, přehlížení
- Sociálně-právní aspekty stárnutí
KOMU SE DOVOLÁTE?
Všichni pracovníci mají vzdělání v telefonické krizové intervenci, neustále se vzdělávají v oblasti seniorské problematiky a zvládání krize.
Mimo to má většina pracovníků vysokoškolské vzdělání v oblasti sociálně-právní, psychologie a psychoterapie.
CO MŮŽETE OČEKÁVAT?
- Vlídné přijetí, respektující přístup
- Prostor mluvit o všem, o čem potřebujete
- Odborné vedení, podporu a pomoc v hledání řešení
POSLÁNÍ SLUŽBY
Linka seniorů nabízí volajícím důvěrný prostor pro sdílení jejich pocitů, provází je náročnými životními situacemi, poskytuje jim smysluplné kontakty na další služby a instituce.
GARANCE KVALITY
Linka seniorů byla jednou z prvních linek důvěry v Čechách, která získala v roce 2005 akreditaci od České asociace pracovníků linek důvěry.
Od roku 2007 je linka řádně registrována MPSV jako služba Telefonické krizové pomoci.