JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ ZRUŠENÝCH NEBO PŘESUNUTÝCH AKCÍ V SOUVISLOSTI S COVID-19

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ ZRUŠENÝCH NEBO PŘESUNUTÝCH AKCÍ V SOUVISLOSTI S COVID-19

Parlament České republiky přijal v květnu 2020 zákonč. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí. Tento zákon upravuje vztah organizátorů akcí a jejich zákazníků tak, aby zákazníci nepřišli o své peníze a pořadatelé získali prostor pro vyřešení mimořádné situace, kterou nemohli předvídat a nemohli se na ni připravit.

Společnost Ticketportal se jako prodejce vstupenek řídí pokyny pořadatelů, kteří postupují dle tohoto zákona. Informaci o tom, v jakém stavu je akce, na kterou máte zakoupené vstupenky, najdete v tomto seznamu akcí. Hledejte podle data konání akce, které máte na vstupence. Pokud stav své akce již znáte, najděte si zde, jak máte v daném případě postupovat.

AKTUÁLNÍ INFORMACE K VRACENÍ VSTUPNÉHO

TÝKÁ SE VŠAK AKCÍ S PŮVODNÍ TERMÍNEM KONÁNÍ OD 10.3. DO 31.10.2020.

Pokud jste si dohledali, v jakém stavu je vaše akce, zde si můžete ověřit, jak v daném případě postupovat. Pokud stav své akce neznáte, můžete si jej dohledat zde.

ZRUŠENO, vrací se – Vstupenky zakoupené online budou vráceny automaticky zpět na účet, ze kterého byly hrazeny. Vstupenky zakoupené na prodejním místě je třeba na stejném prodejním místě i vrátit. Pokud je prodejní místo trvale uzavřeno, vstupenky je možné vracet v centrále naší společnosti (Politických vězňů 15, Praha 1), a to buď osobně nebo poštou s uvedením čísla účtu a přiložením předmětných vstupenek.

ZRUŠENO, nový termín XX.XX.XXXX – Vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat. Pokud se Vám nový termín nehodí, vstupenky je možné vyměnit online či na prodejních místech za poukaz, který pak můžete využít k nákupu jiné akce daného pořadatele. Postup výměny vstupenek za poukaz naleznete zde. V případě, že splňujete liberační důvody, které vám umožňují vstupenky i v takovém případě vracet, vyplňte si, prosím, při online objednávkách formulář, při nákupu na prodejním místě navštivte toto prodejní místo a vstupenky vraťte tam. Liberační důvody naleznete dole na této stránce. Vztahují se na všechny akce s tímto stavem, avšak pokud se akce koná v O2 areně, je nutné mít písemné schválení. Pokud jej nemáte, obraťte se na reklamace@ticketportal.cz.

ZRUŠENO, výměna – Vstupenky je možné vyměnit online či na prodejních místech za poukaz, který pak můžete využít k nákupu jiné akce daného pořadatele. Postup výměny vstupenek za poukaz naleznete zde. V případě, že splňujete liberační důvody, které vám umožňují vstupenky i v takovém případě vracet, vyplňte si, prosím, při online objednávkách formulář, při nákupu na prodejním místě navštivte toto prodejní místo a vstupenky vraťte tam. Liberační důvody naleznete dole na této stránce.

PŘESUNUTO, čekáme na nový termín – Vyčkejte prosím, až bude oznámen nový termín akce, na kterou jste si zakoupili vstupenky.

PŘESUNUTO, nový termín XX.XX.XXXX – Vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat. Pokud se Vám nový termín nehodí, vstupenky je možné klasicky vracet. V případě nákupu online, vyplňte, prosím formulář. V případě nákupu na prodejním místě navštivte toto prodejní místo a vstupenky vraťte tam.

čekáme na vyjádření pořadatele – Zatím nemáme o této akci od pořadatele žádné informace. Vyčkejte, prosím. Zveřejníme je ihned, jakmile je obdržíme.

Liberační důvody, které umožňují vrácení vstupného u zrušených akcí, u kterých probíhá výměna za voucher:

– osoba se zdravotním postižením

– osoba vedená v evidenci úřadu práce jako uchazeč o zaměstnání

– osoba těhotná

– osoba čerpající mateřskou nebo rodičovskou dovolenou

– osoba starší 65 let

– osamělý rodič pečující o nezaopatřené dítě

https://www.ticketportal.cz/Article/6301

Podobné příspěvky

Zobrazit všechny aktuality